

Po mnoha letech od vzniku zákona o obchodních korporacích dochází k jeho podstatnějším změnám, kterých je velké množství. Podívejme se na některé z těch, s nimiž bychom se mohli setkat i v účetní profesi u společností s ručením omezeným.
Minule jsme se podívali na chyby zaměstnavatelů na začátku pracovněprávního vztahu. Nyní se zaměříme na častá pochybení, která vznikají ze strany zaměstnavatelů v jeho průběhu, a to propojením s teoretickým výkladem z pohledu zákoníku práce.
Dnes si můžete přečíst pokračování článku o novelizaci daňového řádu. Dozvíte se, jak se změnily lhůty pro podání daňového přiznání, jak se nově budou rozlišovat vady podání a také, že se ruší pětidenní toleranční lhůta pro netrestání pozdního podání.
V tomto článku vám přinášíme odpovědi na nejčastější dotazy firem ohledně aktuální mimořádné situace a přijatých opatření a jejich dopadů na smluvní vztahy. Informace představují základní přehled možností postupu ve smluvních vztazích.
V současné době vyvstává řada otázek také v oblasti pracovního práva. Jaké možnosti má zaměstnavatel, když kvůli nedostatku zakázek nemůže dál provozovat svou činnost? Za jakých podmínek mohou zaměstnanci pracovat z domu, tedy na home office?
Cílený program na podporu zaměstnanosti, tzv. program Antivirus, by měl zaměstnavatelům kompenzovat ekonomické potíže vzniklé současnou situací. Kdo z něj může čerpat? Které náklady a do jaké výše zaměstnavatelům skutečně pokryje?