

V novele zákoníku práce došlo ke změnám v doručování písemností. Jakými pravidly se budeme nově řídit ohledně doručování v pracovněprávních vztazích? Vše podstatné se dozvíte v následujícím článku.
V životě nastanou situace, kdy není možné plnit pracovní povinnosti jako obvykle. Víte, za jakých okolností mají zaměstnanci nárok na pracovní volno a náhradu mzdy, pokud kvůli překážkám na své straně nemohou pracovat?
V druhé části článku o změnách v oblasti fungování realitních kanceláří se podíváme, jaké jsou kvalifikační požadavky na realitní zprostředkovatele či k jakým změnám došlo ve výhradním zprostředkování.
Nezbytnou součástí pracovní smlouvy je také stanovení dne nástupu do práce. Musí se shodovat se dnem uzavření pracovní smlouvy? A co když den nástupu připadne na státní svátek či den pracovního klidu?
Realitní kanceláře se po letech legislativních diskuzí dočkali zásadních změn. V čem tyto změny spočívají a jaký je jejich cíl? Na to a další otázky najdete odpovědi v první části krátkého seriálu o poskytování služeb realitních kanceláří.
Místo výkonu práce, ve kterém má být sjednaný druh práce vykonáván, má zásadní význam pro vymezení pracovní cesty i z hlediska cestovních náhrad. Zákoník práce zároveň umožňuje i sjednání více míst výkonu práce v rámci jedné pracovní smlouvy.