Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90



  • Jak na priority?

    Jak na priority?

    • 20. 03. 2024

    Každý má čas od času období, kdy ani neví, kde mu hlava stojí. Jak si ale s chladnou hlavou uspořádat každodenní povinnosti, které se na vás valí ze všech stran? S tím vám pomůže určení priorit, díky nímž se přiblížíte ke svým cílům. V následujícím článku se dozvíte, jak na to.

  • Převod podnikání OSVČ na s. r. o. – 9. část

    Převod podnikání OSVČ na s. r. o. – 9. část

    • 06. 03. 2024

    Pravděpodobně nejčastějším důvodem zrušení registrace plátce je ukončení jeho podnikatelské činnosti. Jak se vypořádat s DPH po její deregistraci a jaké povinnosti na vás v takovémto případě čekají, se dozvíte v následujícím článku.

  • 5 osvědčených marketingových strategií

    5 osvědčených marketingových strategií

    • 23. 02. 2024

    Pro malé podnikatele je zásadní držet se trendů, které hýbou světem marketingu. Aby tomu tak bylo, je nutné pochopit nejnovější vývoj a chytit příležitost za pačesy. Neusněte na vavřínech a využijte osvědčené marketingové strategie v roce 2024.

  • Delegování: Kdo práci rozdělí, má každý den neděli

    Delegování: Kdo práci rozdělí, má každý den neděli

    • 07. 02. 2024

    Delegování je proces, při němž dochází k přenesení úkolů a zodpovědnosti za práci na jinou osobu. Proč bychom se delegování neměli bát a jak správně při něm postupovat, se dozvíte v následujícím článku.

  • Převod podnikání OSVČ na s. r. o. – 8. část

    Převod podnikání OSVČ na s. r. o. – 8. část

    • 05. 02. 2024

    Pokud OSVČ ukončí samostatnou činnost, třeba po převodu podnikání na svoji s. r. o., měla by myslet též na související administrativní povinnosti – zrušení živnostenského oprávnění, oznámení správcům pojištění a spravedlivé rozloučení s daní z příjmů.

  • Jak efektivně nastavit firemní cash flow?

    Jak efektivně nastavit firemní cash flow?

    • 02. 02. 2024

    Cash flow představuje v podnikové praxi důležitou veličinu. Následující článek vám poskytne praktické rady a strategie, jak spravovat cash flow, abyste se vyhnuli finančním obtížím a zajistili kontinuitu vašeho podnikání.

Rychlé zprávy

  • Jednotné hlášení zaměstnavatelů schváleno

    |

    Vláda schválila návrh zákona o Jednotném měsíčním hlášení zaměstnavatele (JMHZ), který od ledna 2026 výrazně sníží administrativní zátěž firem. Zaměstnavatelé budou místo až 25 různých formulářů podávat jediné elektronické hlášení měsíčně, které ministerstvo práce následně sdílí s dalšími institucemi. Nový systém zefektivní digitalizaci státní správy, odstraní duplicitní vykazování a přinese výhody i zaměstnancům, například v podobě předvyplněného daňového přiznání. Projekt je prvním krokem k vytvoření Jednotného inkasního místa.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty

4 tisíce sledujících